Macma Sp. z o. o.

Nie jesteś zalogowany

Efekt czystej ekspozycji baner1

Psychologia reklamy - czy gadżety reklamowe budują świadomość marki?

Jaki sens ma eksponowanie Twojego logo na gadżetach reklamowych? Czy chodzi jedynie o miły gest w związku z jakimś eventem, na którym wypada dać od siebie drobny upominek? Czy mały gadżet z logo, realnie przyczyni się do budowania świadomości Twojej marki wśród potencjalnych odbiorców? Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym, czy inwestowanie w firmowe upominki reklamowe to dobry pomysł, ten artykuł pomoże rozwiać Twoje wątpliwości.

Gadżety z logo firmy - to naprawdę działa!

Kojarzysz takie marki jak Coca-Cola, Apple czy Tesla? Są znane ze świetnych produktów, ale za ich sukces odpowiada w dużej mierze ich rozpoznawalność, którą budowały emanując swoim brandem na całym świecie, w mediach oraz outdoorze.

Częste eksponowanie logo oddziałuje na nasz mózg w sferze podprogowej sprawiając, że zupełnie nieświadomie zaczynamy pałać do danej marki coraz bardziej pozytywnymi uczuciami.* Okazuje się, że to nie żadne, magiczne sztuczki reklamowe ale prosty mechanizm psychologiczny, nazwany efektem czystej ekspozycji. Dokładniej zbadał go w 1968 roku amerykański psycholog społeczny Robert Zajonc dowodząc, że im częściej widzimy daną osobę/produkt/symbol lub słyszymy określony dźwięk, tym bardziej go lubimy i chętniej wybieramy w przyszłości. Gadżet reklamowy z logo to doskonały sposób na to, aby zaistnieć w codziennym życiu Twoich potencjalnych klientów!

Co ważne, ekspozycja na logo marki nie musi zostać uświadomiona - wystarczy, że dana osoba widzi je mimochodem wystarczająco często, aby jej mózg przypisał do tego logo pozytywne skojarzenia.

Daj się zauważyć - eksponuj logo swojej firmy na produktach reklamowych

Długopis z logotypem marki, a może kalendarz, po który klient sięga kilka razy dziennie? Zastanów się, z jakich produktów najchętniej korzystają Twoi potencjalni klienci lub zaskocz ich tak niebanalnym podarunkiem firmowym, że nie będą chcieli się z nim rozstać! W Macma Polska znajdziesz tysiące pomysłów na oryginalne gadżety z logo, które podbiją serca Twoich klientów! Znakujemy akcesoria reklamowe m.in. laserowo, metodą sitodruku, tampodruku lub graweru, dlatego możesz mieć pewność, że Twój logotyp zostanie naniesiony na dany produkt trwale.

Zobacz pełną ofertę drukarni Macma

 

*podstawowym założeniem jest neutralny lub pozytywny, wyjściowy stosunek do logo produktu


Natalia Tkacz- Brodacka
Specjalista ds. marketingu Macma Polska

https://www.macma.pl/

 

psychologia reklamy mężczyzna i chłopiec patrzą na siebie, chłopiec jest w roli nauczyciela a mężczyzna ucznia