-
Oferta
-
Artykuły biurowe
-
Breloki i odznaki
-
Długopisy i artykuły piśmienne
-
Dom i wyposażenie wnętrz
-
Do picia
-
Elektronika i zegary
- Import bezpośredni
-
Kosmetyki i pielęgnacja
-
Latarki i narzędzia
-
Pamięci USB
-
Parasole i płaszcze
-
Podróże i turystyka
- Power banki
-
Skrzynki i akcesoria barowe
-
Sport i rekreacja
-
Torby, worki, plecaki
- Opakowania
- Wyprzedaż
- Boże Narodzenie
-
Artykuły biurowe
- Wielka obniżka
-
Marki
- Boże Narodzenie
- XMAS IDEAS
- Konfigurator USB
-
Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Ekologiczne
-
Kategorie tematyczne

Strona główna » Blog » Najczęstsze problemy, z którymi mierzą się agencje reklamowe podczas zamawiania gadżetów promocyjnych « Powrót
Najczęstsze problemy, z którymi mierzą się agencje reklamowe podczas zamawiania gadżetów promocyjnych
Czy Klient będzie zadowolony? Czy zamówienie dotrze na czas? A co jeśli jakość znakowania okaże się niezadowalająca? Pracownicy agencji reklamowych, którzy zajmują się zamawianiem gadżetów promocyjnych, codziennie zadają sobie te pytania. W jaki sposób zminimalizować ryzyko związane z wyborem produktów, terminem dostaw i nieefektywnym zarządzaniem zapasami?
Dziś, wraz z Marcinem Szulcem, dyrektorem handlowym firmy Macma postaramy się szczegółowo omówić krok po kroku najczęstsze problemy, które mogą pojawić się podczas składania zamówienia. Mogą, ale nie muszą. Dobry dostawca gadżetów reklamowych powinien zadbać o to, aby ryzyko ich wystąpienia zminimalizować.
W jaki sposób poradzić sobie z wyborem odpowiednich produktów i ograniczonym budżetem?
Marcin: Twój Klient wie czego chce - skutecznej reklamy. Nie zawsze natomiast wie w jaki sposób ten cel zrealizować. Wybór gadżetu reklamowego odpowiedniego dla branży czy też sytuacji, na pewno byłby prostszy gdyby nie ograniczony budżet. W jaki sposób elastycznie się do niego dostosować?
Według większości agencji, najlepszym rozwiązaniem okazuje się wybór dostawcy, który oprócz gadżetów oferuje również profesjonalne doradztwo. Doświadczenie i doskonała znajomość oferty pozwala naszym specjalistom na pełne wsparcie w wyborze odpowiednich artykułów promocyjnych. Szybko i przejrzyście zaprezentują Ci nalepsze wybory dla Twoich Klientów, biorąc pod uwagę budżet którym przy danym zleceniu dysponujesz.
A co z terminami dostaw? Jak uniknąć opóźnień i sprawnie realizować zamówienia nawet te “na ostatnią chwilę”?
Marcin: Umawiasz się z Klientem na dostawę, chcesz żeby wszystko było na czas. Dzięki temu Klient będzie kontynuował współpracę i zyskasz stałe zlecenia. Oprócz terminowości interesuje Cię też szybkość dostawy. Dzięki temu będziesz w stanie kompleksowo zrealizować potrzeby swoich Klientów nawet na ostatnią chwilę, a przecież właśnie tego od Ciebie oczekują.
Korzystając z usług dostawcy, który dysponuje nowoczesnym i bogatym zapleczem logistycznym jesteś w stanie spełnić te wymagania bez wkładania w to zbędnego wysiłku. Pamiętając o tym, jak wiele spraw masz na głowie rozbudowujemy nasz magazyn oraz drukarnię, tak aby gadżety oraz znakowanie były dostępne w rekordowo szybkich terminach. Zlecenie na ostatnią chwilę? Żaden problem - my się tym zajmiemy!
W jaki sposób skutecznie zarządzać zapasami?
Marcin: Często trudno jest określić Klientowi końcowemu, jakie gadżety, w jakiej ilości i kiedy będą mu potrzebne. Dlatego robienie zapasów może okazać się nieefektywne. Ich nadmierna ilość będzie marnować przestrzeń i kapitał. Dużo efektywniejsze okazuje się korzystanie z ultra szybkiej realizacji zamówień z logo oraz przesyłek no-name. Dzięki nim, składając zamówienie u dostawcy zostanie ono dostarczone z jego magazynu bezpośrednio do Klienta. Na przesyłce nie znajdzie on danych dostawcy, więc zamówienie będzie w całości kojarzone z Tobą i Twoją firmą. W ten sposób zaoszczędzisz nie tylko pieniądze, ale też sporo czasu związanego z logistyką wysyłki zamówień.
Jak podejść do kwestii personalizacji i nadruku? Co zrobić, żeby Klient na pewno był zadowolony?
Marcin: Gadżet reklamowy, żeby spełniał swoją funkcję powinien przedstawiać logo firmy, oraz jeśli to możliwe grafiką nawiązywać do profilu jej działalności. Często to właśnie zabawne i urocze grafiki trafiają do odbiorców najmocniej i później są chętnie przez nich wykorzystywane, dzięki czemu zapewniają skuteczną reklamę.
Kluczową rolę odgrywa tutaj ciekawy pomysł oraz jakość wykonania. Co do pomysłu, co jakiś czas udostępniamy gotowe inspiracje na nadruki dla różnych branż, żeby wesprzeć Cię w tym co aktualnie warto proponować Klientom. Oprócz inspiracji otrzymasz też od nas bezpłatną wizualizację nadruku na gadżetach, po to, aby zyskać pewność, że gadżet będzie wyglądał dobrze i spełni wymagania Twoich Klientów.
Często ze strony Klienta pojawiają się zamówienia niestandardowe, takie które ciężko jest zrealizować poprzez zwykłą ofertę katalogową. Co najlepiej wtedy zrobić, żeby Klienta nie stracić?
Marcin: Zapewne co jakiś czas zdarza się tak, że Twój Klient szuka produktów trudno dostępnych, które ciężko jest znaleźć w katalogach, lub występują w zbyt małych ilościach. Właśnie na taką okazję stworzyliśmy usługę import, która pozwala na wysłanie zapytania bezpośrednio do dostawców z Dalekiego Wschodu. Wystarczy opisać czego i w jakiej ilości potrzebujesz, a specjaliści wyślą zapytanie i przygotują dla Ciebie ofertę wraz z wyceną. Potem zaś bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu dostarczą Twoje zamówienie pod drzwi Klienta – niezależnie od tego jaką drogę transportu wybierzesz (morski, lotniczy, kolejowy) i z którym urzędem celnym się zderzymy.
Jak maksymalnie ułatwić sobie składanie zamówień przez stronę internetową?
Marcin: Składając zamówienie przez stronę internetową masz obawę przed tym, że nie wszystkie informacje na temat realizacji zamówienia dotrą do osoby, która będzie je przetwarzać? A może masz problem z poruszaniem się po stronie i chcesz się upewnić co do tego czy na pewno wszystkie kroki zostały zrealizowane poprawnie?
Ten problem rozwiązuje kontakt z opiekunem handlowym. Dzięki temu, że na stałe masz przypisanego swojego opiekuna, w każdej chwili w łatwy sposób możesz się z nim skontaktować i przekazać dodatkowe informacje, które on zarejestruje, żeby zamówienie na pewno zostało zrealizowane według Twoich wymagań.
To samo dotyczy rozwiania wątpliwości podczas Twojego samodzielnego składania zamówienia przez naszą stronę. Twój opiekun handlowy zawsze chętnie wytłumaczy Ci w jaki sposób z niej korzystać, żeby było to dla Ciebie jak najprostsze.
Właśnie taka jest nasza misja. Pomoc w Twojej codziennej pracy i zapewnienie wsparcia, które pomoże Ci skupić się na rzeczy najważniejszej - budowaniu relacji z Twoimi Klientami.