Macma Sp. z o. o.

Nie jesteś zalogowany

magazyn artykul 2

Niezawodny magazyn dostawcy, czyli historia Twojego sukcesu

Szybka i bezbłędna realizacja zlecenia jest jednym z najważniejszych czynników przy wyborze importera gadżetów reklamowych. Pamiętaj, że często to Twój dostawca będzie decydował o Twoim wizerunku wśród klientów. W jaki sposób uzyskać jak największą gwarancję, zwłaszcza przy dużych zleceniach? Najlepiej dowiedzieć się co nieco na temat magazynu oraz dodatkowych usługach, takich jak znakowanie produktów bezpośrednio przez dostawcę. Sprawdźcie jak wygląda to u nas.

Jak złożyć duże zamówienie?

Stany magazynowe - dostosowane do małych i dużych zleceń

Magazyn powinien być w centrum zainteresowania zarówno dobrego dostawcy, jak i Twojego. Odpowiednio zaopatrzony, dobrze skoordynowany i korzystający z najlepszych sposobów zarządzania. Wszystko to decyduje o poprawnym zrealizowaniu zamówienia, a przecież nie ma czasu na błędy - Twój klient chce jak najszybciej otrzymać poprawnie skompletowane zamówienie.

Dzięki temu, że posiadamy 2 magazyny wysokiego składowania jesteśmy w stanie zrealizować wiele zamówień na gadżety reklamowe od przysłowiowej ręki.

Ponad 3 tysiące miejsc paletowych pozwala nam na posiadanie natychmiastowego dostępu do kilkuset tysięcy najpopularniejszych gadżetów reklamowych.

Dlaczego warto zwrócić na to uwagę? Ponieważ większość importerów gadżetów reklamowych korzysta z rozwiązań wypożyczania miejsc magazynowych lub importu pośredniego. Ogranicza to znacznie możliwość kontroli czasu wysyłki jak i sprawowania bezpośredniej kontroli nad jakością produktów.

TERAZ - wymarzony czas realizacji zamówienia

No właśnie, jak to jest z tym czasem? Kiedy Twój klient faktycznie może otrzymać gotowe gadżety reklamowe? Zapewne spotkaliście się już, ze stwierdzeniem, że przy dużym zamówieniu natychmiastowa realizacja nie jest możliwa. To ile trzeba czekać? Tydzień? Dwa tygodnie?

A co jeśli powiemy wam, że nawet duże zamówienie może zostać wysłane już w 24h, a zamówienie ze znakowaniem w ciągu 2-3 dni roboczych?

Co wpływa na czas realizacji zamówienia?

  • stany magazynowe,
  • wielkość zamówienia,
  • czas wysyłki zamówienia,
  • poziom obsługi klienta,
  • wybór firmy kurierskiej,
  • realizacja usług dodatkowych takich jak znakowanie.

Wszystkie wskazane powyżej pozycje są dla nas PRIORYTETEM ściśle związanym z misją firmy.

Dlatego:

  • Sposób kontaktu z opiekunem handlowym jest maksymalnie uproszczony i wygodny.
  • Magazyn znajduje się na miejscu co pozwala na natychmiastowe skompletowanie zamówienia.
  • Klient ma możliwość wyboru firmy kurierskiej.
  • Drukarnia również znajduje się na miejscu, dlatego znakowanie jesteśmy w stanie wykonać od ręki.

Nadruk od ręki przy dużym zamówieniu? Żaden problem!

Jest to chyba największe pozytywne zaskoczenie z jakim spotykamy się, przedstawiając ofertę. Drukarnia jest u nas oczkiem w głowie - dbamy o to, żeby nadruki były wykonane precyzyjnie i zgodnie z preferencjami klienta.

Nie musisz mieć specjalistycznej wiedzy. Zarówno w wyborze gadżetu reklamowego jak i doborze idealnego sposobu znakowania pomoże Ci opiekun handlowy, który później będzie sprawował opiekę nad całym zamówieniem - niezależnie od jego wielkości.

Już teraz zapoznaj się z naszym najnowszym katalogiem oraz marką M-collection, która poprzez dodatkowe działania marketingowe wesprze Twoją komunikację z klientem. Za jej pośrednictwem otrzymasz dostęp do specjalistycznej wiedzy, najlepszych produktów oraz materiałów reklamowych, które warto wykorzystać w pracy z klientem.

KLIKNIJ TUTAJ ABY OBEJRZEĆ KATALOG